Ga naar de inhoud

Zie onze reviews op

Klachten en geschillen

 

Het is al vervelend genoeg als je een klacht hebt. Daarom doen we er alles aan om de afhandeling hiervan zo soepel mogelijk te laten verlopen. Klachten worden gedurende werkdagen in behandeling genomen en vaak ook nog dezelfde dag opgelost. Stuur jouw klacht per e-mail naar info@verfgilde.nl. Meestal zijn we dus veel sneller, maar we zijn verplicht te vermelden dat wij binnen 14 dagen jouw klacht inhoudelijk zullen beantwoorden.

 

Mocht je het niet eens zijn met de oplossing die we bieden, dan kun je het geschil voorleggen aan de Thuiswinkel Waarborg.

 

Klachtenprocedure

 

Verfgilde.nl is volledig lid van Thuiswinkel Waarborgfonds en onderschrijft de gedragsregels van deze organisatie. Tevens bieden we je de extra zekerheid van het Thuiswinkel Waarborg-keurmerk. Als je toch niet tevreden bent over onze producten of diensten, proberen wij eerst in overleg met jou tot een goede oplossing te komen. Lukt dit niet dan, kun je jouw geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel Waarborg. Tegen betaling van EUR 25,00 doet deze onafhankelijke commissie een bindende uitspraak in jouw zaak. Word je in het gelijk gesteld, dan krijg je jouw EUR 25,00 terug.

 

Natuurlijk doet Verfgilde.nl er alles aan om jou als klant tevreden te stellen. Door het voeren van het keurmerk Thuiswinkel Waarborg zetten wij dit zwart op wit. Zodat jij als klant weet waar je aan toe bent.

 

Het adres van de Geschillencommissie is:

 

Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600, 2509 LP Den Haag
Tel.: 070-310 53 10
Fax: 070-365 88 14
Web: www.sgc.nl

 

Tevens kunt je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).